Monday, December 21, 2009

Oliver Von Bjartmar Reis

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Dagen började med att jag drog hem till oliver, som bor i en våning på 350kv på strandvägen, så otroligt fin utsikt åh! åt lite lätt mat och sen drog vi in mot stan för att möta upp Heidi Nilausen som går på Beckmans, som hade beställt en storbabyhand av mig.
Efter handlade vi lite julklappar till min mamma, bror på Åhléns och Armani, köpte ett par röd silvriga kalsonger till min bror.
Sen mötte vi upp Amanda och tog en fika och sen drog jag och oliver till Berns för att ta ett glas vin som avslutning på dagen.
hahah alltid lika kul att vara med oliver!

4 comments:

  1. men va. ofta jag finns med bland länkarna. har suttit och nypt mig i armen (tror att det kommer bli ett blåmärke) och gnuggat mig i ögonen i en kvart ungefär. wow. sånt här gör en glad, speciellt när man har varit deppig hela dagen

    ReplyDelete
  2. gyyyd va snygg jag är. MVH//

    ReplyDelete
  3. hahah vad glad jag blir att du blir glad!
    ne men du platsar bland mina länkar tycke jag, diggar din blog:)

    ReplyDelete