Monday, December 28, 2009

2010

Photobucket
Vänt på dygnet hatar när det blir så, i går somna jag kl. 5 på morgonen, får ser när jag somnar i dag?
Kl.14 idag ska jag i alla fall möta upp Sara för att shoppa lite inför nyår och sen planera in för vår 18-års fest vi ska ha tillsammans, fyller år på fredag för att tillägga. Vi har redan planera lite och det kommer att bli grymt, kan avslöja lite att vi kommer något riktigt coolt i början av festen.
Sen ska jag dra mig till tjallamalla som ringde mig igår, för att alla baby-händer var slut! och att de ville ha ännu en påfyllning, det gör en glad att folk vill köpa ens smycken.
Gå in och titta på tjallamallas hemsida, har sålt mina smycken där sen i sommars. Babyhanden har jag designat, finns i två storlekar baby mini och baby big.
2010 2 februari kommer tidningen bröllopsguiden ut i butiken och då kommer mina smycken finnas med i tidningen.

2 comments: